CATESOC - Gabinete de Estratégia e Planeamento. Pesquisa: "TCO Youth unemployment and vocational training : the material and social standing of young people during transition from school to work : conference report" + "TCO Youth unemployment and Resultados de 6 a 7 sobre 7 encontrados.
Enviar resultados por:
Envio de resultados por email
  
impressão de resultados
  
Exportação de resultados para iso2709
Visualizar no formato:
Seleccionar resultados:
    

Autor: CEDEFOP
Título: Youth unemployment and vocational training : the material and social standing of young people during transition from school to work in the United Kingdom / European Centre for the Development of Vocational Training
Publicação: Luxembourg : Office for Official Publications of the European Communities, 1980
Descrição física: 75 p. ; [30] cm
ISBN: ISBN 92-825-1975-9
Assuntos: Juventude / Educação e formação / Abandono dos estudos / Passagem à vida activa / Trabalhadores jovens / Formação profissional / Aprendizagem / Emprego de jovens / Reino Unido
CDU: 377-053.8
Cota: 16428 CEDO MESICT 16428
Tipo de documento: Texto impresso
País de publicação: Luxemburgo



Marcar

Autor: KODITZ, Volker
Título: Youth unemployment and vocational training : the material and social standing of young people during transition from school to working life : synthesis report / Volker Koditz ; [ed. lit.] European Centre for the Development of Vocational Training
Publicação: Luxembourg : Office for Official Publications of the European Communities, 1984
Descrição física: 204 p. ; [30] cm
Notas gerais: Existe em francês: Chômage des Jeunes et Formation Professionnelle : Statut matériel et social des jeunes lors du passage de l´ecole à la vie active : rapport de synthèse
ISBN: ISBN 92-825-2041
Assuntos: Desemprego de jovens / Formação profissional / Passagem à vida activa / Estatuto social / Relatórios / Países CE
CDU: 331.56-053.8
377
Cota: 16203 CEDO MESICT 31373
Tipo de documento: Texto impresso
País de publicação: Luxemburgo

Outro(s) autor(es) : Cedefop, ed. lit.



Marcar